Sunday, May 10, 2009

Nowe spojrzenie na marketing - Shaw Robert

Nowe spojrzenie na marketing - Shaw Robert Autor przeprowadza analizę kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Autor uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta.

Nowe spojrzenie na marketing - Shaw Robert


Mikrohistorie Spotkania - Domańska Ewa

Mikrohistorie Spotkania - Domańska Ewa Książka ta nie jest monografią kierunku istniejącego we współczesnym pisarstwie historycznym, kierunku zwanego „mikro-historią". Proponuje natomiast metodę jego analizy i interpretacji, którą autorka określa mianem krytyki historiografii. Krytyka ta ujawnia dialog toczący się w pisarstwie historycznym pomiędzy przeszłością i teraźniejszością, którego odniesieniem jest przyszłość. W Mikrohistoriach historiografia staje się krytyką kultury rozumianą jako refleksja nad człowiekiem (filozofia), jako opowieść pokazująca, kim jest człowiek (antropologia) i jak to jest być człowiekiem (etyka).

Mikrohistorie Spotkania - Domańska Ewa